måndag, oktober 05, 2009


Prövade lite på min Liberty plan, det går mycket bättre än i somras. Det har nog behövts den här tiden On line som förberedelse.
Hoppas , hoppas , hoppas att marken håller sig mjuk ett tag till. Märks att vändningarna igenom har skett med för mycket linkontakt för åtminstone åt ena hållet hade han mindre lätt att förstå utan...
Hittar plötsligt inga bilder, har mest filmat på sista tiden. Mina foton tål inte att förstoras. Det är skillnad på kamera och kamera och fotograf och fotograf kanske.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

Ah, det är alltid härligt när det går bättre, fast man inte övat på just det. Synergieffekter, kanske det heter? Synneligen god energi i alla fall.

Elisabeth sa...

Ja det är det verkligen och det är något som jag upplevt så många gånger när jag hållit på med Parelli. Man ska inte tro att man behöver träna på allt, en del får man på köpet som tur är :)

Sofie sa...

Härlig bild :-)

Elisabeth sa...

När jag ser bilden nu ser jag att det är en fråga han ställer :) Kanske -Ska jag ta pedestalen eller komma till dig ?