söndag, oktober 04, 2009


Efter att ha velat hit och dit under några år ska jag nu beställa en Thermobar. Arbetar fler långa dagar nu och gruvar mig för att hålla på med isiga hinkar i år också.
Hittade en på Thermobar men har Bole slutat med sina eller är jag mindre bra på att hitta på deras sida?
Ett ganska högt pris på en rätt enkel produkt men kanske det blir som med en del annat att man inte kan förstå hur man klarat sig utan ;)

Finns det någon annan tillverkare som säljer i Sverige tro? Vet inte riktigt vad man ska kalla dem när man söker på nätet ;)

5 kommentarer:

Eva Östman sa...

Sök på värmebalja eller produktnummer 1140120, så ska du nog hitta den på boleproduckts.com

Jag gillar min skarpt!

Eva Östman sa...

boleproducts.com menar jag förstås :-)

Elisabeth sa...

Tack!!!

Anonym sa...

Hej,

kan varmt rekommendera thermobar har min i tre år nu och den funkar kanon skulle alltid köpa den igen, mvh
Ulrike

Elisabeth sa...

Tack Ulrike och Eva! Nu är det inte alls lätt att välja :)