lördag, oktober 24, 2009



Är det det här man kallar Novembergrått kanske.. Tränat en stund i duggregnet men ingen av oss var på topphumör.
Hästarna fick sina hönät nu och jag drar till Stöde. Halm och hagen får duga över natten.
Eftersom jag har något slags fobi att jag måste lämna ett städat hem så fort jag ska resa det minsta så är här ordning och reda, till och med fixade räkningar. Döstädar ;) men en del fobier kan vara till lite nytta, det var ett tag sen jag gjorde saker inomhus.

PS Jag ska vara borta till imorgon ;)

6 kommentarer:

Ida sa...

Tur att jag lider av grodfobi och inte din lämnahemmestädatfobi.. För led jag av den skulle jag bli livegen :)

/IDa

Elisabeth sa...

Hihi hörde faktiskt tala om din grodfobi i helgen :) Ja lite livegen är jag nog men det blir i alla fall städat ibland och väldigt skönt att komma hem till städat hus om nu inte någon annan rört till igen ;)

åsa sa...

Fin i kroppen hön är Storasyster skulle nog behöva skicka Gyson på samma träningsläger ;-)

åsa sa...

HON

Elisabeth sa...

Ja har redan förvarnat om att nästa säsong skickar jag båda småhönorna..

åsa sa...

=)