måndag, november 10, 2008

Stacy Westfall on the Ellen Degeneres Show 3/14/08 part 2/2

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det ser så fint ut och jag vill ju också =)

Ulrika

Anonym sa...

Jag med och det är roligt att det är kvinnor som blir uppmärksammade ibland :) Stacy W har vunnit åtminstone en "coltstart" med flera av de "stora" grabbarna inblandade.

E

Anonym sa...

Roligt se folk som kan såna saker. ser så lätt ut. Själv håller jag fortfarnde på jobbar med inridningen av snyggingen här:) men elisabeth du måste kiak in min hemsida som jag gjort om min lille hund ludde :) får du se vilken sötis jag har:)

Kolla in: http://gunwayslexluthor.zoomin.se/

Anonym sa...

Hej Ellen! Var in på din sida. Underbar hund. Fina bilder på hunden och Rasmus. Lycka till med utställningarna i fortsättningen.

Elisabeth