tisdag, november 04, 2008

Om man vill gå på Karen Rohlf clinic ska man förbereda sig så :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att få se lite info om Karen Rohlf. Jag har aldrig hört talas om henne innan jag läste din blog, men så är jag ganska off också.
Jag och mina hästar ligger någonstans kring nivå 2, om man talar Parelli termer. Det är väl lite si och så med progressiviteten. Jag tog en Parellikurs 99 eller 00 Det kommer så mycket annat mellan som barn, jobb och utbildning och sådan som är verkligt bevärligt. Men det ser oerhört spännande ut med Karen.
Tack för att du har visat mig och andra.
/Ulrika

Anonym sa...

Vem var du på kurs för då? Svar till nyfiken :) Tänkte om vi varit för samma.. E

bless sa...

En tysk, kan han ha hetat Birger? I Halmstad, var det i alla fall. I ett ett växthusliknande ridhus.

Var du där?

/U

Anonym sa...

Ja Birger Gieseke. Jag träffade honom flera gånger. Han var med som assistent första gången då Pat och Linda var i Stockholm. Sen på Barnens ö, Sundsvall och Umeå.Inte Halmstad dock tyckte väl att gränsen gick där :) Tog dåtidens Level 1 för honom. Känns som evigheter sen . Vi hade mycket roligt på den tiden eftersom vi var ett rätt stort gäng från norrland och en och annan sörlänning som träffades ibland flera gånger om året.Vi åkte långa vägar för att kunna vara med och sov i sovsalar och umgicks. Nu är det mer utspritt.

Elisabeth