lördag, november 29, 2008

Har inte kommit åt min blogg på ett dygn. Blir så ibland , vet inte varför.
Del 2 av vår fredagsträning kommer nu. Borde lagt till lite musik men det är bäst att få in den medans det går ;) den är klippt lite hipp som happ också men vadå det får passera.
Matten lite spattig, ponnyerna intresserade och Guldgossen highly motivated av godis.

Kom just hem efter att ha sett Mamma Mia, en riktig feelgood film kan man säga. Lite risotto på restaurang efteråt. Riktigt storstadsliv. Minns inte när jag var på bio senast men det var länge sedan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det ser så fint ut, som om ni flyter fram tillsammans. Det är vackert och ni är vackra.

Min frustration och dåliga samvete växer. December är lera, elever, julshower och bara överlevnad på hästfront. När jag ser er vill jag också bara vara galant tillsammans med min häst.

/U

Elisabeth sa...

Kom ihåg att det är några minuter på en blogg;) Resten av tiden stämmer det rätt bra med det du skriver. Is, elever , Lucia och sjuka kolleger..
Det är en fördel att hinna få in en solig dag på bloggen, då kan man på minna sig om det som är bra. Egentligen är hela bloggen ett sätt att hålla fokus på det som är bra i mitt liv. Det andra håller jag tyst om här..

Åsa Dalpraktiken sa...

Du ser snö och spinn i liberty. November 2008 =))