måndag, augusti 22, 2011


Vilken energi jag får av min häst nu. Kände mig slut efter jobbet med tvingade mig ut i regnet för en tiominutare.  Dorado var på hugget och bestämde sig för att återuppta sin stegringskonst eller om det var jag som väckte den slumrande björnen. Vi la ju av med det där rätt snabbt för ett par år sedan. Tyckte att han blev lite väl stor om man säger så.  Vi har nog en relation som är bättre lämpad nu. Vi får se, det är ju det där med att "konster" kan komma vid olämpliga tillfällen. Fast Lichman verkade inte tycka att det var så märkvärdigt med stegrande på kommando. Och utanför comfortzon är som sagt bra att vara lite också. Akademiskt ena dagen och cirkus nästa. Kul att leka lite :)

Gammal bild på Lillasyster, ser ut som om jag försöker snara henne men det är bara mindre lätt att hålla reda på repen ibland ;)

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

awww lilla pusshästen!!!

Elisabeth sa...

Lika pussig som din stora variant :) De är rätt lika..

Ingela sa...

hihi lovely