lördag, augusti 20, 2011


Måste bara skriva en gång till om Karen Rohlfs Video Classroom. Det är så fantastiskt att se henne träna hästar. Känns som om allting kommer till en annan nivå. Tekniken från Parelli finns där men hon lyckas förmedla ett sätt att tänka som höjer allting ett snäpp till för mig. Denna människa är heeelt fantastisk. Jag har ännu mest tittat på markarbetet så det finns många godbitar kvar att lära av under vintern. Känner inte att jag behöver kunna göra allting själv, det är bara så njutningfullt att titta på filmerna. Det räcker långt.

http://dressagenaturally.net/

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

japp håller fullständig med dig :)

Blenda Elby sa...

Låter väldigt lovande!

Rosa sa...

Håller med, hon är fantastisk att se på, Jag passade på att köpa några DVD av henne när jag var i Tyskland förra året:)