måndag, augusti 15, 2011



Har förlagt min kamera och har för lite tid för att leta :) Får mindre lust att blogga när jag inte tar bilder. Nu åker jag till jobbet, ops hur fort gick inte denna sommar.. Jobbet startar med frukost på IKEA. Där har jag varit förut i sommar. Judiths favoritplats :)


Från Steve Millers FB sida, gillar detta.

""Remember, you are not who you think or feel you are - you are everything you can become.You are you at your be...st. Sometimes you become fuller and show your best, and sometimes you don't. But you are still it, and it is still you. You must understand this because it means that, instead of trying to compare yourself to others, you can realise that it's only about comparing yourself to yourself and asking the question, 'How much better am I today than I was yesterday?" 'Conversations with Richard Bandler' (co-Founder of NLP)

2 kommentarer:

Levada sa...

Efter en trevlig semestervecka i skåne kommer jag hem utan kamera. Det känns lite långt att åka tillbaka o leta. Som du säger, bloggandet blir inte lika kul utan bilder.
Ha det så gott! i alla fall

Elisabeth sa...

Oj då, Skåne är lite för långt borta.. själv hoppas jag mycket på att den ska finnas här i närheten i den allmänna röran :)