torsdag, augusti 18, 2011



Övertränad lastning kanske :)  Dorado tyckte i alla fall att det var lugnast i transporten. Själv hade jag tänkt träna annat en stund som förberedelse. Överdrivet tydligen. Man ser redan första varvet vad han har i tankarna. Pojken har som sagt stort självförtroende nu, när jag var inomhus hörde jag hur han gick in och ut ur finkan själv. Det finns hö därinne. Hoppas på lika mycket samarbete 7.15 i morgon bitti.


Film 22 sekunder, ungefär det som min överladdade dator orkar med ;)

10 kommentarer:

Marion Princic sa...

hahahaha vad roligt han är guldgossen! roligt att se film från er igen :)

Nypan sa...

Haha, kan du inte komma o leka med Lilleman oxå ;)

Blenda Elby sa...

åh ni är ju helt underbara!

Ingela sa...

=) hihi gosnos

Kerstin sa...

Hoppas min går in lika fint som din idag när hon ska flytta hemifrån. :)

annica sa...

Hahaha! Underbart, så gott med människor som skrattar tillsammans med sina djur :)

Blenda Elby sa...

Skicka den till Parellitube tycker jag!

Sofia Svensson sa...

Underbart! Rosa tycker att jag ska inspireras av den filmen:-)
Och jag håller med Anna, skicka in den till Parellitube! Eller låt oss iallafall hjälpa dig att sprida den på fb....;D

Elisabeth sa...

Roligt med kommentarer minsann :)))

Eva Östman sa...

Som sagt i något annat sammanhang: det är trösterikt att det hjälper med träning :-)

Klart den ska spridas!