måndag, augusti 08, 2011

Kelso divers



Drömlikt lugnt och vackert med intressant musik!

Har tränat med Dorado på morgonen. Lika villig och lugn idag också. Han tuggar så mycket efter varje uppgift och idag frustade han också. Det verkar ha hänt något bra mentalt med honom eller kanske mig ;)

För mitt minne, verkade alla ponnyhovar i följd. Har aldrig hänt tidigare. Ponnyerna är allt trevligare. Inte en protest faktiskt. Undrar hur mycket som har att göra med att jag är mer bestämd när de får sin "godismat".

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Oj, tror det är den bästa dressyrfilm jag sett! Avslappnad och mjuk och framåt och allting!

Elisabeth sa...

Ja precis det där skulle man vilja ha :)

Carina Slättman sa...

Så fantastiskt fint och harmoniskt!
Jag hade tyvärr ingen möjlighet att ha ljudet på men jag upplevde musik ändå för ritten var så fantastiskt underbar!!!
Va' du är duktig!!!!

Kram från Carina Slättman

Elisabeth sa...

Jag tog den från Eleonor Madsens inlägg på ARV. Det gäller bara att ha duktiga vänner på bloggar och FB :)

Ingela sa...

Svar; ja, tur man har EN sån häst iaf ;o) det får man vara glad för =D