lördag, augusti 06, 2011

Bildbomb för att minnas i vinter.. Minnas också att jag verkade Storasyster runt om i går. Ponnyernas hovar verkar utmärkta. Fördelen med mindre gräsätande.





Blev en riktigt underbar bonusdag idag. Det regnade hela natten och morgonen så det blev en trevlig överraskning.

Började morgonen med att träna med Dorado och det var så roligt. Håller fortfarande på på marken och har ingen lust att rida heller ;)  How interesting! Det går så bra i alla fall, han fattar galopp på rakt spår efter staketet och tar två tre språng medan jag går bredvid. Fortsätter med öppnor och slutor och ser framför mig att han blir en riktig "biff" med tiden :) Har fyra tunnor som en fyrkant och jag går i mitten och han travar och galopperar på raka spår. Fick iden av Karen Rohlf att göra volter emellan, han ska se när jag ändrar axlarna och följa med. Han gör det! Han är så smart och underbar den pojken :)

Klimatet den här sommaren har gjort att det mesta växer bra, av bilderna att döma skulle man kunna tro att jag har en fantastisk trädgård :) Det har jag inte,  not yet..  Jag har valt mina bildvinklar med omsorg men jag glädjer mig åt varje blomma och bär. Glädjer mig också åt Judith, hon har hjälpt mig att bryta en massa vanor denna sommar. Mycket nyttigt för en tant :)

3 kommentarer:

uh sa...

Åh, såå vackert! Bara att njuta :-)))

Marion Princic sa...

jætte mysigt har du det!
ni ær så duktiga allesamman nu, ska nog också børja titta lite mer på Karen Rohlf nær jag væl har tid igen.

Anonym sa...

Så fina bilder du tar !
/ Ingela