måndag, augusti 15, 2011



För mitt minne: 1494 kg hö landade i min höbod igår. Borde räcka ett tag ;)

Arbetat en dag, gick bra.

Lekte med Dorado en stund med lassot. Det går bättre med öppnorna på avstånd. Tror att han kan slappna av bättre då. Lite försök till galoppombyten och halfpass. Han gjorde typ piruett på eget initiativ. Någon hade skjutövningar i närheten så jag tyckte att han var duktig som koncentrerade sig.

Hittade mycket kantareller igår också, har utvecklat riktiga svampögon nu. Rikedom.

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Vilken hals på Dorado! Och vilka övningar ni gör =D =D

Ingela sa...

Åh va roligt! Han är en kul kille det där :o) Han har gjort en fin hylla i den fina kammaren till alla bootsen, skohylla, på slöjden ! tror jag ... =) kanske kan han lära sig verka hovarna ;o) han var em den dag när jag gick igenom because hovar. ;o) väldigt vaken och clever

Ingela sa...

rättelse "MED EN DAG" om det ser lite konstigt ut i nån mening ovan

Elisabeth sa...

Han brås på sin farfar :)

Elisabeth sa...

Kanske, kanske har baken blivit lite större också. Rätt avancerade övningar men de kanske inte är dressyrmässigt korrekta men roliga för oss båda verkar det som :)