söndag, augusti 07, 2011


Har haft en trevlig dag med ARV, Västernorrlands Akademiska Ryttare. Kan lugnt säga att det var ingen tantridning som ni också kan se på bilden. Mycket imponerande!

Vladimir Drybsac och Maffe PRE på fotot. Kollade inte om Maffe fortfarande är hingst men testosteronet flödade i alla fall. Ojoj min lilla valack är som en flicka bredvid den.

Många trevliga människor och hästar där, mysigt ställe och till och med god mat fanns att få. Känner mig riktigt inspirerad. Rolig dag :) Regnet höll sig borta tills jag kom hem men då började det så det blev ingen träning av min egen pojk.

Kanske blir det fler bilder en annan dag, ska bara fråga först.

5 kommentarer:

Carina Slättman sa...

Wow! Vilket häftigt ögonblick du har lyckats fånga!

Nä, helt klart ingen tantridning......eller....??? Kanske kan vi tanter också :o))

Nja, jag för min del håller mig till lite "lugnare ridning". Kul ändå!

Hare bra och sköt om dig!

Kram från Carina och Tingeling

Eva Östman sa...

Wow - vad som finns runt knuten...

Marion Princic sa...

vilka statliga killer :)

Rosa sa...

härlig bild, så avslappnat :)

Gitte sa...

Härlig bild :) Och kul läsning!