torsdag, december 31, 2009



Snodde ihop ett års-spel i all hast, text hanns inte med men bilderna kommer någorlunda ordnade efter tid. Stödebilder saknar jag men hittade dem inte när jag slog på senaste 12 månaderna. Blev tröttsamt långt men men.. Musik Ilse de Lange.

Kändes inte som om det hänt så mycket 2009 men det har det nog ändå, de har varit ett bra år. Fördelen med att göra ett litet bildspel är att man ser vad man har att vara tacksam för. Det andra glömmer vi, det är lite i jämförelse :)

Gott Gott Nytt År önskar jag er alla och mig själv!

Funderar på att avlägga ett Nyårslöfte, lova mig själv att bättre utnyttja de möjligheter jag har och vara mindre försiktig ;)


Vi firar 20 år i huset ikväll :)

5 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Ser bra ut ditt år med! Visst är det bra med ett bildspel och se det bra som varit!

Blenda Elby sa...

Som sagt ;-)

Rosa sa...

Vad tiden har gått fort, redan 20 år.
Trevligt med bildspelet.
GOTT NYTT ÅR

ingela sa...

hihi, och jag som just tänkte lova mig att vara mer försiktig ;o) jag är för obetänksam ibland och naiv =)

GOTT NYTT ÅR

Nypan sa...

God fortsättning säger jag på det nya året.

Nyårskramar