måndag, december 28, 2009

Försöker lära mig den videokamera jag i hastigt mod införskaffade ( hastigt mod för en RB introvert i alla fall). Den har en väl orange ton på de bilder jag tar men denna lilla film blev lite bättre. Man kan väl inte begära så mycket med tanke på priset men det kan ju också ha med inställningar att göra ;) Det finns fjärrkontroll till den, det verkar vara en mycket lämplig detalj när man står där i corallen och vill börja filma. Inget mer springande för att sätta på kameran hoppas jag.. Söt unge eller hur :)

Har tänkt mig att filma mina träningar lite mer för att lära mig snabbare. Tycker att det är lite jobbigt att lära mig nya tekniska saker men säkert bra för min hjärna ;)

5 kommentarer:

Lina sa...

Kul med mer film och vad perfekt med fjärrkontroll! Skulle nog många hästnördar behöva ;) Gullig liten tjej

Elisabeth sa...

Visste inte ens att fjärrkontroll på kameror existerade, det var den som fällde avgörandet ;)

Unknown sa...

Har Du något stativ? Det är mycket användbart då man filmar...

Elisabeth sa...

B har ett kikarstativ som jag "lånar" vid behov :)

uh sa...

Nu vill vi se många videofilmer, tack! :-)