måndag, december 07, 2009


Har inte så mycket att rapportera om, mörkt när jag åkte och mörkt när jag kom hem.

Bilden från helgen, visar ridbanans tillstånd. Under vattnet finns is så det vill inte dränera sig. Not yet, men det väntas mildväder så det kanske blir bättre.

Dorado är uppmärksam, för lite jobb så det kryper i honom av överskottsenergi.

Jo jag var ju på julfest med Njurunda Privatryttare igår kväll. Mycket trevligt ordnat, både mat och föreläsningar. Anna Karström om massage och djurkommunikation och Mona Nygren om Yoga för ryttare. Loppmarknad dessutom, fick tag i ett fint regntäcke till Dorado.

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken snygging på fotot!

Elisabeth sa...

Tack:) Kerstin, jag gick in på din blogg men fick ingen koll på vem du är på den lilla stund jag var där. Måste iväg till jobbet. Vilken fin hemsida och blogg! Bor du här i Sundsvall, har vi träffats, svar till nyfiken :))

Kerstin sa...

Japp, vi känner varandra! Hi hi, jag red hos Sussy och hade Candy ett tag, när hon stod i "gamla" stallet så hade jag Castro, en fux kille! Kul att du tyckte om min sida!