onsdag, december 09, 2009



Märkligt inlägg kommer nu. Mest avsett för en person plus mig, nästa vecka har jag nog glömt hur man gör och då kollar jag här ;)
Alltså hur skicka bilder från Samsungtelefonen till datorn. Hoppa över detta inlägg ni andra..


* Meny

* Applikationer - Bluetooth

* Sök ny enhet - val- sök ( då står det sammankopplad med Elisabeth Dator :) i mitt fall. Första gången frågade den efter lösenord, jag tog telefonens kod på båda ställen som efterfrågades och det fungerade Tjoho!

* Meny igen

* Kamera

* tryck på strecket till höger, välj Galleri sen Foton

* Markera foto, tryck på val

* Skicka via - välj - Bluetooth - sänd - välj-

* Tryck på acceptera på datorn, i den lilla rutan som kommer upp..


Inte så tjusig bild när Dorado provar sitt nya täcke.. mobilen måste nog ha bättre ljus ;) och så får man hålla undan senilsnöret.

3 kommentarer:

Anita sa...

Gillar manualer - imponerad av din. Men... bilden trodde jag var från ett mikroskop...

Eva Östman sa...

Tack - ska prova - verkar avancerat - ska prova när jag får semester...

Elisabeth sa...

Ha ha den med granen är något bättre, men så strålande kvalite verkar det inte bli ;) Ska pröva lite till..