torsdag, december 03, 2009


Dear Elisabeth,

Thank you very much for your audition! The assessment team
has viewed your audition and it was a pleasure. We appreciate the
opportunity to be a part of your horsemanship journey!!

Let me be the first to congratulate you on achieving a Level 3++ Savvy
Online!!!

Thanks again for your dedication to your horse and to the Parelli
program. We look forward to viewing your future success. Have fun
and keep it natural! Please see attached score card for your scores.


Parelli Audition Team 2009
www.parelli.com


Så glad och nöjd jag känner mig ikväll :) Det här kom nyss. Har väntat rätt länge och började tro att det inte gick att bedöma eller så. Åtta fyror, det är knappt man tror att det är sant men jag har inte förfalskat bilden ;) Ska ni få se filmen, det är frågan ;) Har satt ut småfilmer på det mesta förut och de var faktiskt bättre, det är naturligtvis lättare att filma en sak i taget. Blev allt lite directline när jag skulle göra allt i följd. Vantarna glömde jag att ta av mig. Ni som var med på Birger Giesekes tid kommer kanske ihåg vad han sa om att ha handskar.. :)

6 kommentarer:

Åsa Dalpraktiken sa...

Grattis!
Bara att skicka in L4 hade ju MÅNGA där!

Grattis grattis du fick vänta så länge...

Nypan sa...

JÄTTEGRATTIS från mig oxå.

Massor av kramar :-D

Anonym sa...

Wow!! Grattis! /Josefin från Halmstad

Sofie sa...

Grattis, gus så skoj, å vilket bra betyg :-)

Rosa sa...

Grattis, Jättekul.

Anonym sa...

Grattis!
Va kul. Jag började med Parelli i januari och ska snart skicka in min Level 2 On line.Jättekul o läsa på din hemsida.
Annelie/ Fors