fredag, december 11, 2009


Inspirerad av Anna så kom jag på att även jag har gamla bilder i gömmorna. Denna är nygammal, tagen när B höll föredrag om Trähus.

När jag går här mellan huset och stallet kan jag liksom tro att det alltid sett ut på detta sätt i Tunbyn men här är en bild från 1989 på sommaren. På nyårsaftonen flyttade vi in i ett rum. Då fanns inga hästar med i bilden men en hel del råttor möss och annat smått och gott som tjejerna hade.
Det stod en gammal sommarstuga här då, i den hade alla smådjur sin boning under några år.

Oj då den här blev liten men man kan ju klicka så blir det lite större.

3 kommentarer:

Åsa Dalpraktiken sa...

Kul =)

Ser ut lite som Raskens och Ida

Elisabeth sa...

Ja typ det var det nog, slit och släp Jag "tyer inte mer" var nog ofta hört från en i sällskapet ;)

Blenda Elby sa...

"Jag vill ha ett fönster i köket"