tisdag, februari 17, 2009


Nu matar jag bara på med gamla bilder från förra veckan. Det är fortfarande mörkt när jag kommer hem även om det har blivit många fler ljusa timmar.
Ingen träning annat än att jag går omkring och surrar med massageapparaten. Mindre och mindre reaktioner.'

Har hållit på tanken att se något från Parelli varje dag. Mestadels på datorn nu när de ändrat sin bandvidd så jag kan ladda ner och se. Tar en stund men man behöver ju inte sitta kvar och vänta. Många små guldkorn där. Har tittat på danska Anja och hennes häst Elice. Vackert!

I morgon börjar jag på ,min gamla skola igen. Bara en dag i veckan. Resten av tiden på samma som tidigare. Ska bli trevligt att träffa de "gamla" både kolleger och elever. Hoppas jag i alla fall :)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Nu är du lite snål mot dig, när du skriver ingen träning. För att surra med tekniska apparater och vänja vid ljud är ju också träning. Det är väl det som är att ha en holistisk hästhållning, inte bara ridningen som ska utvecklas, utan hela allt häst-människa-görandet.

Du har visst tränat igår :)

Det man gör ska man absolut räkna sig tillgodo.

Elisabeth sa...

Ja du har rätt, det ger mer energi att tänka så. Synd att jobbet ska ta det bästa av en ;) Sportlov snart, klaga inte Elisabeth..