måndag, februari 02, 2009


Igår kväll fick jag låna SavvyclubsDVDn av Rosa . Idag kom min i brevlådan. Har tittat lite , otroligt intressant med alla fyra hästpersonligheterna samlade på samma ställe och med Linda förklarande vad Pat gör.
Ska titta många gånger och sen kanske jag kan se lite mer av vad Guldgossen egentligen är för en filur.

Han var ganska ointresserad av mig när jag var ute för en stund sen. Ville mest studera sitt hö och hade öronen på trekvart. Jag vart lite orolig att han inte mådde bra och gick fram och gav honom en morotsbit. Tala om förvandling, det måste ha varit mycket goda morötter. Han började springa med mig och snurra, stoppa och backa med öronen på skaft. Rolig häst! Inget fel på hälsan inte. Tack för det..


Bild : White horse Elisabeth Eden

Inga kommentarer: