torsdag, februari 26, 2009



Idag gick skoningen oerhört mycket bättre än förra gången :)) Träningen har gett resultat, I love Parelli.

Skon hittade jag inte utan det fick bli en ny. Per-Ola lät Bertil korta av framskorna lite i trakten för att det ska bli svårare att trampa av dem. Sååå skönt det känns när de är nyskodda.. Usch tänker väl nu Barfotafolk i världen och jag förstår er också. Var ju sådan för inte så länge sedan. Kan bli igen.

Per- Ola tyckte att hästen var "way too fat" , så mycket för den biffigheten ;) Hade egentligen haft lust att ha täcket på men det hade nog verkat konstigt i värmen ;)

Han tyckte att jag kunde nöja mig med en lätt sele för den användning jag tänkte mig. Apropå förra inlägget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser väldigt guldskimmrande ut hemma hos dig ;-)

Elisabeth sa...

Vi satsar på guld numer ;)