lördag, februari 28, 2009






Nu har jag gjort något så där lite halvknäppt. Hörde att Å gått med i Facebook och fick för mig att göra detsamma. Skickade iväg " jag vill bli vän med dig" till folk.
Sen ångrade jag mig lite , tänk om ingen vill ;) Blev plötsligt lite osäker och hade inte lust att skriva något om mig heller. Underligt när jag lämnar ut en hel del här..

Ja ja gjort är gjort :) Hur är det ni som är med, måste man vara vän med någon för att kunna se deras sida ? Om inte hur hittar man folks sidor. Lite tokig är man allt, ägnar ju för mycket tid åt nätet ändå.

Solig och fin vinterdag i Tunbyn. Bertil, jag och Smilla var och avverkade lite asp åt djuren. Måste ju dra in på höet och asp är bra att tugga på emellan målen. Zapatera fick ju alltid fri tillgång till hö men det fungerar inte med den här pojken ;) som det ser ut.

4 kommentarer:

Maria och Håkan sa...

Jag har skickat en vänförfrågan till dig... kul att du numera finns även på facebook. :-)

Har sett att det finns många Parelligrupper i Facebook som du kan joina om du vill.

Och din häst är inte alls "way too fat". Han ser väldigt fin och välmående ut.
Tror det är typiskt hovslagare att tycka att hästar är feta.

/Maria

Eva Östman sa...

Aspar - tack för påminnelsen!

Kanske min nya körhäst vill dra hem dem :-)

Nae, förresten, då känner nog Manne sig förbigången. Sådant är hans jobb.

Men du får skaffa dig den där selen så att någon av alla dina fyrbeningar kan ta hem träden åt dig. Och dra dyngan nerför backen till kasa och dig uppför backen sedan. Kul kan ni ha - full fräs uppför kanske tar lite på magen?

Anonym sa...

Det löser sig inte så farligt. Jag fick ångest för jag addat Carol Coppinger men hon blev min vän ;-)
Bara att radera sin användare när man inte har lust längre. tycker det här verkar lite roligare än blogg. Du har bägge och då blir det dubbelt så kul ;-)

Elisabeth sa...

Tack! Det kanske kan bli kul ändå. Är ju inte så social i verkligheten så det är kanske bra det här att umgås på nätet ;) Parelligrupper verkar roligt ,ska kolla om jag förstår hur man gör..
Tänk vad coolt det ska se ut med asparna efter hästen, tar nog en extratur upp på byn :)
Vaddå radera sina vänner? Blir de inte sura då :))