måndag, februari 16, 2009



Mörkt nu men jag ska tvinga mig att introducera massageapparaten som jag inhandlade i helgen. Handlade med mamma på Elgiganten, verkligen ett gigantiskt ställe. Hon skulle ha en kaffebryggare och jag fick syn på denna lilla manick som kan gälla som fejkklippmaskin. Tar kanske en bild en annan dag.

Eftersom D är något skeptisk mot ljud ska det bli intressant att se vad han säger. Annars är det märkvärdigt vad mycket som kommer i vägen för den träning som man planerar. Tur att man inte har någon deadline ;) Hoppas man ju i alla fall..

Känner numer på ett liknande sätt för Dorado som för Zapatera. Det tog ett tag men det kom till slut. Han har samma sorts mildhet i sitt sätt som kommer mer till sin rätt nu när han är lugnare. Tänker lite att det är det spanska hos honom som kommer fram mer, araben har somnat in lite ;)

3 kommentarer:

Nypan sa...

Va synd att araben har somnat in, jag som trodde att jag skulle få hjälp med min arab ;-)

Ha det så gott där nere
Kram
\Anette

Ulrika sa...

Skönt att känna kärlek till sin häst. Det kan ju faktiskt vara lite inte helt lätt när man har varit en häst nära, att vara lika nära annan häst, på den andra hästens sätt. Inte helt lätt att fatta att alla inte är lika, men lika goda i hjärtat. Tycker jag.

Elisabeth sa...

Misstänker att araben är rätt lättväckt :) dessutom är naturligtvis vissa arabsidor mycket positiva också..

Det är nog för kärlekens skull vi har dem egentligen ..