tisdag, mars 01, 2011



Lägger denna här så att jag kan titta på en rast.. , den kom på FB men brukar undvika den på jobbet ;) Har bara hunnit titta någon minut i början men det här skulle väl förvåna mina arbetskamrater något. Eller kanske inte, de är vana vid ett och annat. Tveksamt dock om vi har stolar som är stadiga nog för mig  för dessa övningar :)

För mitt minne, två saker. Åkte 11:e gången skidor igår kväll. Hösilaget kom i lördags, nu har gänget ätit i tre dygn tillsammans med hö. De verkar må bra, pust..

3 kommentarer:

Teija sa...

Råkade trilla in här. Mysig blogg du har:D

Elisabeth sa...

Tack! Jag gick in på din och läste om vad du råkat ut för. Så skönt att det gick så bra som det gick men vilken chock för er alla. Önskar dig lycka till nu och ta hand om dig. Ingenting är ju viktigare än hälsan. Fantastisk flicka du har också.

Blenda Elby sa...

Vilka roliga grejjer att göra på filmen!