tisdag, mars 01, 2011


Nu har jag det riktigt bra. Hann hem och fick ett varv runt sjön i sol innan molnen såg ut att sluka solen. Tolfte gången skidor, femte dagen i rad. Obsessed :) I morgon ska vi ha utflykt med gänget från skolan. Jag tar med skidorna och hoppas på chans att använda dem. Sol vill jag ha dessutom.


Vallade ponnyerna, det är halt nu så jag var försiktigare än förut. Det gick inget vidare så jag beslöt att köra mer med belöningsmodellen  än rovdjursmodellen. Har lyssnat på Lichmans podcaster nyligen och blivit påmind.. Ett varv runt mig renderade i morotsbit och så småningom två. Många smitningar in i lösdriften blev det men bara små tecken behövdes för att få ut dem. De är så smarta dessa två. Lustigt är att den ena vill gärna gå i högervarv och den andra i vänstervarv. Det blir krock på mitten ibland och de blir minst sagt griniga på varandra. Verkar inte riktigt klart vem som bestämmer just nu, av de två alltså ;)

3 kommentarer:

Marion Princic sa...

tittar på all snö ni har :)), funderar lite om man kanske skulle någon gång flytter norrut. gårderna är ju mycket billigare där och så har ni snö :))))))))
hmmm....något att tänker på....
hahaha jag kan föreställa mig hur dem två systrarna är...lol

annica sa...

Glada svansen!

Ingela sa...

Det är nog någon som varit duktig att trixa med molnen och forma mönster ;o) photoshoppat =)