söndag, mars 27, 2011


Nu har jag beställt tid för röntgen av Dorados hov. Inte kommande fredag utan fredagen därpå. Bilderna togs förra söndagen och jag kan inte se att det har tinat så mycket mer men tills vi ska iväg borde det ha hänt mycket.. Borde helst få ut transporten och provköra lite, sist jag körde hamnade ju både Guldgossen och jag på bilverkstad med punktering på finkan. Vore lite förargligt att upprepa det.

Bloggandet går på sparlåga, det beror både på  lantnätet som varit begränsat och livet med jobb och småbarn. Respekt till alla småbarnsföräldrar.

Nätet har kanske varit stört av all stormande på sista tiden. Något bra som kommit ut av ovädret är att hästarna verkar ha vant sig. De är imponerande lugna nu trots att det ibland har tagit i så det mesta som inte varit väl förankrat flugit sin väg. Samtidigt har snö och is brakat i marken och tagit med sig tegelpannor och annat. Jag har inte stängt in gänget en enda gång, hoppas på att ha igen denna coolhet när vi vistas i naturen i sommar Dorado och jag :)

1 kommentar:

Ulrika sa...

Lika är ni allt, ni två med. :)