onsdag, mars 16, 2011


Man kan komma att läsa allt möjligt på nätet av en slump. Ibland kanske man kan ha nytta av det ;)  På jobbet av alla ställen pratade vi om nödvändigheten eller inte att rengöra vissa delar på valacker.. idag råkade jag på detta. Kanske löser det ev problem :)

"My vet told to take a handful of a natural oil - olive or coconut - and swab all around his sheath with it.  Bucky sucks his all the way to his ears any time anyone gets near it.  I've been doing that - that rising and falling action cleans it and I don't have to do anything.

Any time he is sedated for dental work or anything else though, I always have the vet check while he's loopy."


Ska be om en koll nästa gång jag också.


Bilden skulle jag vilja ha en lite närmare förklaring till men har inte hittat något om den.


Skidor för tjugoförsta gången i kväll antagligen, har börjat tappa räkningen något men nu är det definitivt en vana..

3 kommentarer:

Sofie sa...

Hej bilden har jag en forklaring till. Det e Pats 7 balances to life. Finns bland mina anteckningar ska se vad jag kan hitta.

Elisabeth sa...

Tack det vore intressant och roligt att få veta mer!

Ingela sa...

OJ, det där skulle jag nog behöva en öäversättning till?? HIhi

Jag håller på att skriva ner intervjun med sivia gold, har lyssnat på den några gånger, och kanske översätta också ;o) JÄttebra!! mycket intressant