söndag, mars 13, 2011


Världen brinner och jag bakar Leilas cupcakes i Tunbyn.. Inte så lätt att hålla borta tankarna på ett och annat nu. Tänker på de som är drabbade.

Sofia Svensson gav mig länken och jag var lättövertalad.Tack Sofia!   http://www.recept.nu/1.145952/leila_lindholm/tillbehor/mjol/leilas_chocolate_cupcakes

Så mycket mindre lätt det är att fota mat. T sa att det finns en orsak till att det ofta görs i studio med särskilt ljus ;)  På många matbilder jag tar ser maten direkt oaptitlig ut.

En annan av Parellis Core values som jag gillar skarpt,

Exceed Expectations ‘WOW’ Service

  • -whether you are an instructor or in Parelli Support , aim to deliver more than the student or customer expects, everyone is a customer (användbart i det vanliga livet.. )

4 kommentarer:

Sofia Svensson sa...

Varsegod!:-)
Jag kan tyvärr inte baka dom så ofta för dom är alldeles för goda:-)

Elisabeth sa...

Ja det ligger något i det men just nu åker jag så mycket skidor så att jag kan frossa lite. Frös dock in de flesta, hoppas på att toppingen mår bra av det bara..

uh sa...

De ser mycket aptitliga ut ;-)))

Sofia Svensson sa...

Ja dom går tyvärr jättebra att frysa och dom tinar också tyvärr rätt så fort så det är inga problem att gå til frysen så fort man blir sugen:D