söndag, mars 06, 2011


De här tulpanerna påminner mig om de klubbor som fanns när jag var barn. Goda och stora :)


Tjuvstart av påsken som vanligt men det är nu som de behövs.


Fika med resterna av gårdagens efterrätt. Äpplen i ugn med lite mandelmassa och honung börjar bli standard.


Hussen åkte ett extra varv på sjön och Smilla bar sig åt som om det var en evighet sen de sågs.


Välkomstkommiten på plats. Ser jättehungriga ut som vanligt de gulliga tjockisarna. Det blir inte så läckra kort längre med en sådan hög mitt i bara ;)

Klockan var inte mer än 12 denna söndag och jag hade skött hästar, ätit långfrukost, åkt skidor och druckit 11-kaffe. Inte vuxenpoäng utan pensionärspoäng kanske..

2 kommentarer:

Kitty sa...

hade tänkt åka över o hälsa på o kanske fika men jag somnade efter turen, så mycket sol

Elisabeth sa...

Det var ett trevligt initiativ även om sömnen kom emellan. Du är varmt välkommen :)