lördag, september 04, 2010




Solen och värmen har återvänt hit. Lagom till helgen dessutom. Vilken njutning. Djuren har mest slöat. Tränade Lillasyster en stund, hon står mycket på bakbenen den lilla. Raspade hennes hovar. De ser sådär ut. Hann med en del annat när jag inte tränade GG, man får se det som en möjlighet att bli klar med ett och annat som legat och väntat.

Dorado verkade okey i morse och busade omkring lite. Efter att ha stått i lösdriften och sovit var han knackig. Ikväll syntes inget i skritten.

4 kommentarer:

Ulrika sa...

så söta syrror:)

Marion Princic sa...

jaaaa verkligen!! dem är helt klart mina favoriter - sorry Dorado ;). Skönt att han känns bättre!

Ingela sa...

Nu har kommentarerna kommit fram! Jag hör av mig på tfn =)

ingela sa...

hm, hihi, jag trodde jag hade ditt mobil nr sen förut, men det var nog också en annan tfn. Ska åka bor´t till kunsgnäs nu och titta på några ekipage kl. 14 så ä r jag på väg sen framåt 15 tiden.