lördag, september 25, 2010


Känner mig inte vidare glad i kväll. Guldgossen är halt i skritt.. enligt Helena vet hade de bara ett par per år som var halt i skritt så lång tid som gått när jag var där sist. Nu har det gått ändå längre tid.  Han har gått okey ett tag nu men i kväll är han sämre. Skulle vilja veta om andra fått sina hästar friska efter  en sån här skada. Behöver solskenshistorier.. Har lite hopphästvänner på Facebook men de tävlar väl på helgerna och har inte tid att läsa inlägg :) Har nog varit väldigt förskonad från den här typen av skador egentligen. Önskar att det varit en skada som jag gjort att jag kunnat skicka honom till Dalpraktiken på semester istället ;) Jag hade fått semester också och han hade haft kul. Okey slut på klagolåten .. det är som det är och det är väl som det ska vara .

2 kommentarer:

Maria sa...

STACKARS ER!!! Det är sååå trist när ens bästa vän är dålig. Jag håller tummarna att allt ska ordna sig med din underbart fina häst!

Frida sa...

Jag vet hur det är, det går liksom upp och ner i tankegångarna kring hästen när de är skadade, det känner jag tydligt nu med Marksman...
Men det är nog bra att tillåta sig att känna som man gör, för jag ignorerade det i början och sen kom det över mig!

Tänker på er!