torsdag, september 02, 2010



Samma lika ikväll. Klöverlövet gick rätt bra i trav.
Åttan och väva har vi mindre lätt för, på marken också. Ska ta och titta på någon DVD och se vad som kan tänkas vara fel. Fast ponnyerna har faktiskt lättare för det så kanske jag inte gör så mycket fel utan bara ska fortsätta öva ;)
Galoppombyten på marken gick bra med 22" linan.

Lite "undemanding time" på maskrosåkern efteråt, inte för att han behöver kalorierna hmm

Bilden, Elisabeth Blomgren på Dalpraktiken i augusti.Hon försökte lära oss lite Karen Rohlftekniker. Av någon anledning glömmer jag att träna detta allt som oftast ;) Kan det vara så att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare.. mycket troligt.

1 kommentar:

Frida sa...

Vad roligt att det fungerar så bra!

Skulle gärna velat vara med när Elisabeth visade Karen Rohlf tekniker, verkar så bra och lärorikt! Kanske kommer fler gånger, då får jag se till att vara i rätt landsända!