lördag, september 18, 2010




Ingela var här idag och gav Dorado kraniosakral behandling igen. Vad han uppskattar detta:)


Bra är att;

Allt är lugnt i hagen, lösningen med ponnyer som går under tråden fungerar än så länge bra.

Jag kan ägna tid åt att vårda mina hästprylar och samtidigt umgås med gossen.

Hästarna gillar lösdriften och står gärna där.. särskilt skönt när det regnar som i kväll. Skyfall.

Ingela ger behandlingar..

Bastun är klar, här är det lördagsbad numera..

Mitt projekt att få ordning i husets alla skrymslen går framåt, lite sakta kanske ;)

Dorado gick direkt in i transporten när vi skulle åka till veterinären.

Att PH vet är ett sådant trevligt ställe. Kanske inte att Guldgossen tyckte det direkt men möjligen innan vi åkte hem.

Vi hann få en härlig "hästsommar" innan pojken skadade sig.

Jag hann rida såpass att jag fick tillbaka mitt självförtroende och han sitt.

Dorado verkar trots allt må ganska bra.


Nu sängen .)

4 kommentarer:

Ulrika sa...

=D

Blenda Elby sa...

Det varså roligt att se er två tycker jag på Lichmankursen!

Marion Princic sa...

se, allt bli bra till slut :)

Ingela sa...

Vilken energilista! Att fylla på med energi =) Tänk att jag fick vara med på den också ;o) Varmt Tack Elisabeth