söndag, februari 10, 2008





Idag kändes det till att börja med verkligen som en riktig söndag söndag. Totalt grå , töväder och halt... men för bloggens skull började jag se mig om kring med bloggögonen och den magiska kameran( den som gör att det ser bättre ut än i verkligheten) och vips så kändes det bättre. Kan rekomendera att ha blogg, meddela mig om ni följer rådet så jag får mer bloggar att följa :)
Smilla började morgonen med att nosa av området som vanligt, det har gått en och annan katt, ekorre och möjligen nån räv där under natten. Efter en stund gick hon till husse i verkstan och la sig i sin stol en stund. Hon har full uppsikt över allt som rör sig därifrån.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Håller med om att kameran ofta gör att det mycket trevligare ut! Eller så kommer jag på hur trevligt det faktiskt ändå är... Jag har en rätt inofficiell hemsida/blogg eller vad jag ska kalla det. Den började som ett skämt när jag tagit en bild på Tulo där han (vi) såg ut att komma hem från en tur på några månader i skogen, på riktigt hade vi väl varit ute ett par timmar skulle jag tro.
http://horeseinacreek.page.tl/

Elisabeth sa...

Men så roligt!! En av mina favorithästar Tulo och massor av fina bilder. Är det okey att jag sätter ut den som länk och stjäl en bild som lockbete eller ? Den där han kommer framifrån med trädstammar i bakgrunden kanske? Vad mysigt att du både kan leka, rida och köra dessutom :)

Anonym sa...

Ja, det går bra. Det är väl dags att våga vara lite offentlig :-)
/Anna

Elisabeth sa...

Ja så bra! Jag kan förstå det där med offentlig. Zapatera och jag hamnade ju på Bukefalos ett tag. Det var kanske det du refererade till i ett inlägg. Det med " öronen" =) Det var inte särskilt roligt, även på bloggen hettade det till lite ett tag. Man är ju inte precis den kaxiga typen som njuter av den sortens uppmärksamhet precis. Men okey man lär sig saker och kanske blir mindre känslig och de flesta är ju utomordentligt trevliga. Har fått flera nya kontakter genom bloggen och några gamla som hittat bloggen och återupptagit kontakten.