onsdag, februari 27, 2008


Har suttit och betalat räkningar med Smillas gnällande i öronen. Husse är inte hemma och just nu duger inte jag. Sätter jag mig i TV soffan går det nog bra men inte framför datorn. Det är rätt arbetsamt att koncentrera sig på siffrorna även utan hundgnäll.
Zapatera fick röra sig i 22" linan en stund och då fick Lillasyster spel. Hon la öronen efter ryggen och jagade Zapatera för att försöka bita henne. Har aldrig sett på maken, underar just om hon tänker försöka med mig det lilla spöket.
Zapatera är alldeles för snäll kan man tycka men det kanske är för att den lilla är så ung ännu. Jag tror inte att hon skulle acceptera det beteendet från Storasyster.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror inte den där lilla ängeln gör något dumt. Måste vara en misstolkning ;-))

Elisabeth sa...

Säkert.... =)