tisdag, februari 05, 2008


Har ridit omkring här utanför i mörkret nån timme nu. Det började inget vidare, hade spänt sadelgjorden för löst och for i backen när jag skulle sitta upp hm "do not assume " får vi lära oss.
Jag hade spänt i samma hål som vanligt och Zapatera har antingen blivit smalare eller så var hon mer avspänd än vanligt. I alla fall lärde jag mig nåt ;) Zapatera bara stod och tittade på mig och skulle nog ruskat på huvudet om hon inte vore så snäll.
Intressant att se hur stel jag är imorgon ;) Just nu kommer jag på att jag har Arnika i bilen, ska ta lite så kanske jag slipper stelhet..
Bilden och flera andra liknande fick jag på mailen från Jämtland för några dagar sen. Har inte riktigt kunna glömma dem, så olika det kan vara. Tänk att försöka passa sina småbarn i strandkanten..

Inga kommentarer: