tisdag, februari 12, 2008







Eftersom jag ridit två dagar så tillät jag mig en paus. Hade tänkt verka hästar men jag fastnade inne för att försöka göra bildspelet klart. Tittade ut genom fönstret och där stod Zapatera och såg besviken ut. Jag brukar alltid gå direkt till hästarna men gjorde inte så idag för jag visste att de fått mat av Bertil. Fotade genom fönstret. Eftersom jag behövde pigga upp mig fortsatte jag fotandet. Små djur och ting.
Bildspelet ska jag bränna ut nu och hoppas det ska fungera bra.

Klockan 19.35
Fick förståss dåligt samvete och begav mig ut till hästarna i alla fall. verkade Zapateras hovar lite. Jag tror att jag börjar nosa på "Level 2 " i hovar nu. Är inte lika stressad och spänd. Försöker verkligen "se" lite mer , om hälarna är lika höga och sånt. Men Sigge är långt ifrån umbärlig. Heter det så tro ?

Inga kommentarer: