lördag, juli 30, 2011





Nu är jag tillbaka i Tunbyn efter två dygn i Stöde. Känner mig mycket tacksam över att fått tillbringa dem tillsammans med starka kloka kvinnor och på en sådan plats som Lindberga. Känner en slags frid när jag vistas där och är mer redo att ta itu med vardagen igen. Inspirerad, mer utvilad och med en hel del att tänka på. Bad i Ljungan, god mat och vin, jag har gått upp två kilo på två dagar. Inte så dumt, får se till att inte stressa bort dem nu ;) Vi satt ute och pratade till tre i natt så det är strax dags att sova. Inget hästande och tänk att det var faktiskt skönt :)

Blev inte så många bilder denna gång.. Smilla var med, första dygnet uppförde hon sig som en liten prinsessa. Jag kände mig stolt och glad. Inget skälllande inget jagande och hon höll sig till mig. Andra dygnet kände hon sig hemma, jagade grisar och kattor , skällde och rök ihop med en annan tik. Kände mig som en urusel hundägare men Smilla trivdes ;)

Inte kan man tro att Grålle som står framför huset är 30 år !

2 kommentarer:

Frida sa...

Det verkar vara ett paradis på jorden där i Stöde! Härligt!

Eva Östman sa...

Wish I was there...