tisdag, juli 05, 2011





"Märkligt" nog så tycker jag att Dorado är bättre nu efter att ha vilat all denna tid... från min träning alltså ;)  Kanske inte atletiskt bättre men motivationen och självförtroendet. "How interesting! får jag väl säga. Idag kom han i galopp emot mig och han bytte galopp lite hur som helst i cirkelbytena och sådana frågande öron som nu vet jag inte om jag sett tidigare. Hoppas att jag kan behålla det.

Ponnyerna har börjat leka igen och verkar mycket pigga båda två så  nu är det roligt att vara hästägare igen.


Smilla är också pigg som synes  :)  Den lilla valpen var med på rallyt och jag föll direkt. Sötare än socker!

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Fint med en häst som undrar vad man vill. Nu verkar du ju ha en guldsits. en gyllne häst med ett gyllne hjärta för dig!

Marion Princic sa...

:)) vad kul att det går bra igen! duktig guldgossen han är. vad lekar ni med nu?

annica sa...

Ibland kan det vara bra med vila (om än ofrivillig) det är som att pusselbitarna faller på plats, jag tror också att det kan vara bra att de får längta lite efter att jobba. Har upplevt samma sak här, att hon frågar vad hon ska göra eller hittar på själv för den delen :) Härligt att det börjar gå åt rätt håll igen!

Carina Slättman sa...

Hej!

Kul att min lilla valp Tingeling fick gästa din blogg.......mmm....hon är otroligt söt!

Fin blogg du har förresten! Jag kommer säkert att titta in fler gånger.

Kram från Carina o Tingeling i Stora Bandsjön

Elisabeth sa...

Och du har blogg du också ser jag och tränar akademiskt. Håller på att bli lite nyfiken på detta..