torsdag, juli 21, 2011

Leg Up!



Det här var ju kreativt så det förslår. En del är sådana bara. I går kväll fick jag se ett annat exempel. Tack vare ungdomarna fick jag besöka huset där man nu spelar in fimen "Bitchkramen" tror den ska heta så. Samma gäng som spelade in "I rymden finns inga känslor". Så otroligt påhittigt och roligt inrett. Man förstår plötsligt vidden av ens egen tråkighet och följsamhet mot normen.(Även om man just nu skulle kunna tolka röran som ett kreativt kaos) Det var en härlig upplevelse att besöka huset, vilken superduktig scenograf. Sandra Lindgren vilken begåvning!

Nu mer svampplockning. Jag är biten, inte bara av alla insekter vi har här nu.

2 kommentarer:

Frida sa...

Ja det var kreativt! Den varianten har jag inte sett förut.

Ulrika sa...

Jag har funderat på den men inte fattat hur jag skulle kunna få till den. Lite elefantstilen liksom.

Spännade med Bitchkramen! Jag har hört lite om den på radio, tror jag eller om jag läste. Hur som helst så gillade jag "I rymden..."