torsdag, april 29, 2010







Nu börjar energin komma tillbaka så sakteliga, kanske beror det på min nya inneboende som hjälpt till med ett och annat i veckan :)

Har börjat träna Dorado Liberty lite. Bara några minuter per kväll men det märks att något förbättrats under vintern, relationen antagligen. Han verkar ha släppt lite av behovet att "hålla handen" så det ska bli spännande att fortsätta pröva mer saker.

Har inte fotat så mycket på sista tiden, livet snurrar på rätt fort om man säger så men sätter in de jag tagit. Våren har slutligen anlänt till Sundsvall också.

Smilla har provat pensionatet ett par timmar. Hon sov när jag hämtade henne :) Cool dog!

Den gula liljan var vit på förpackningen. Någon tyckte tydligen att jag skulle vara lite djärvare.

4 kommentarer:

Marion Princic sa...

det ær nog meningen att du ha magiska gula varelser i ditt liv ;)
førresten - welcome back! har saknat att læsa i din blogg och ær glad att du ær tillbaks igen!

Nypan sa...

Jag är oxå glad att du är tillbaka, men du åker väl snart??

Kram kram

Rosa sa...

Äntligen hör man att du lever, blev orolig när du inte skrivit något på länge. Kram

Frida sa...

Jätte kul att du skrit igen! Samt dina fina bilder som jag har saknat!
Ha det bra!