lördag, april 24, 2010



Helt ur form trots vårsolen som strålar. Orkar ingenting. Hoppas det är högst tillfälligt. Just inget att skriva på bloggen så jag ligger lågt ett tag, fast sånt kan snart ändra sig :)

Djuren verkar må bra, lite hispiga möjligen Det kom en tromb över ridplanen häromdagen och då fick jag se de inneboende krafterna i Guldgossen.

Hans skägg liknar fjolårsgräset.

En nyhet förresten, Smilla ska bo på Hundpensionat när vi reser bort. Det är första gången så på torsdag ska hon provbo där så kanske det känns bättre när hon väl ska dit. Man kan ju alltid hoppas ;)Inte ens göra upp planer.

10 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Dessie har också bott på hundpensionat i Sundsvall. Ett som låg intill en veterinärklinik, kanske hette den hundhuset eller nåt sånt. Funkade bra.

Sofie sa...

Känner oxå lite så där, att jag inte orkar skriva något just nu, leker en del med Panter men får inte riktigt ner det som text. Hmm är man trött för att det varit en hård vinter tro :-)

Ulrika sa...

Allt blir bra:)

Elisabeth sa...

Ja allt blir bra :) redan bättre...

Anita sa...

Innan jag kommer iväg - innan komihåg-listorna är skrivna och genomgångna - med någon jag litar hundraprocentigt på - fyra afyra - innan jag sitter på planet - varför gör jag det här - tänk om...- också blir det en askungebal...
Enjoy Elisabeth!

Elisabeth sa...

:))) Du anar orsaker du..

Rosa sa...

Kom ihåg vad du sagt tidigare, det var roligt fast jag gruvade mig innan.

Anonym sa...

Vart ska du åka?

Överlevde plommonbusken?

/Ida

Ellinor sa...

Hej elisabeth ja våran lille grabb har mycket små strån i skägget. Går du förbi något nu så ser du ett litet föl. Han föddes 21 april så nu har vi en liten ur söt buse hemma med mycket temerament men han är så fin du får kika förbi något. Eller kika in på min hemsida kan du kika på lite bilder på killen.

Elisabeth sa...

Grattis Ellinor till den lille. Han ser så fin ut på din sida. Ska absolut komma förbi och titta på honom. Vilken fin hemsida du har..

Plommonbusken står i alla fall kvar efter vinterns snöhögar, återstår att se hur den klarat sig :)

Välkommen hem Rosa vi längtar efter dig :)