torsdag, april 01, 2010

Film "Tanten hoppar".
Detta är vad vi ägnar oss åt på lunchen ibland min mycket uppmuntrande arbetskamrat och jag. Hon hoppar som en gazell men jag är rätt nöjd jag också, det är ju faktiskt "indiansidan". Kan du hoppa upp på din B ponny nu sa en av de andra.. det är faktiskt en D ponny, eller kanske inte :) Häftig musik, högstadiet hade gymnastik samtidigt och tittade lite undrande på oss. Det kan man bjuda på men jag ser att det är tur att det är påsk så att jag får äta upp mig lite. Skolmaten blir man inte tjock på ;)


9 kommentarer:

Marion Princic sa...

Bra jobbat!!!! kul med dina små filmer så har jag någonting att roa mig med på jobbet :)

Åsa Dalpraktiken sa...

Du behöver ju inte ens ta foten från backen för att komma upp!

Elisabeth sa...

:))

Elisabeth sa...

Hörruduru Åsa lite mer supportive om jag får be ;)

Rosa sa...

Vad bra att kunna träna på jobbet:)

Blenda Elby sa...

Ser hoppfullt ut!

Elisabeth sa...

Hoppas på utveckling mot högre höjder :)

Åsa Dalpraktiken sa...

Sorry jag menade att du behöver en HÖGRE bock!!! Den där är level 1 ;-)

Elisabeth sa...

På filmen ser det ut som om jag kan öka på 10 cm, får väl göra det :)