måndag, mars 30, 2009

Varning för film utan spänning.. det händer egentligen ingenting men det knarrar trevligt under hovarna. Som sagt Sverige är långt U. Fast ikväll regnar det ;)

När jag laddade ur bilderna från clinicen igår dök den här lilla filmen upp. Det var någon vecka sedan och jag filmade mest för att han var så lugn och hade halsen lägre än tidigare. Man kan se att han är helt vaken och alert men ändå avspänd i kroppen. Han skyggade inte till mer än som han gjorde vid sandlådan. Klart ridbar egentligen ;)

3 kommentarer:

Blenda Elby sa...

Fint gnissel under fötterna! Lookin goood!!

Elisabeth sa...

När jag tittar på den kan jag förställa mig att rida samma turer som på Zapatera :) Ska bara rida lite mer regelbundet hemma först..

Eva Östman sa...

Jag säger som Ulrika och Anna - tänk att vi bor i samma land! Men snart kommer även du att klaga över leriga karleder...

D ser urfin ut!