måndag, mars 02, 2009


Det är roligt att uppleva hur Dorado härmar mig. Tänkte att det var dags att börja låta honom galoppera med mig i Zon 3. Långsam galopp då så att jag kan gå bredvid.
Höjde min energi och kroppshållning och smackade två gånger som betyder galopp för oss och han reste sig upp på bakbenen :)

Inte rädd utan han verkade tro att jag menade det så. Han gjorde det två gånger och när jag tog ner min kroppshållning och energi så förstod han och fattade galopp istället.

Han verkar starkare tycker jag . Kanske tunnhoppningen har gett lite bakdelsmuskler. Syns inte under allt hull :)

Bilden. Ingen Secret tuggning här inte, Left brain häst :)

6 kommentarer:

Ulrika sa...

Härligt hästeri du har =)

Anonym sa...

Coolt

Häftigt!

=)

Elisabeth sa...

Som sagt, tänk på att det är en blogg ;) Mycket valda delar ur livet och hästlivet :) Men hästen är underbar..

Ulrika sa...

Ja, ja, ja! Just det är härligt i allafall. Det tycker jag du kan suga i dig, utan prut.

Ulrika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Elisabeth sa...

Okey du har rätt :) Mindre lätt med beröm ibland..