onsdag, mars 25, 2009

Hade en rolig stund med Dorado idag. Prövade övningen på filmen.
Han har inte riktigt tyckt att det verkat vettigt att hoppa en enkel tunna förut men när man får springa till en annan tunna och få en belöning så kan man ju förstå vitsen med det hela;)

Red lite också. Kul att vara igång mer. Övade upp och avsittning en tag idag också och både han och jag blir allt mer avspända och jag mer atletisk. I alla fall lite ;)

Hade tänkt filma det och en del annat också men batteriet la av efter den lilla snutten..

5 kommentarer:

Eva Östman sa...

Det var kul bara att få se detta! Men ladda gärna och filma mer...

Ulrika sa...

=)

Det ser fin ut och jag ser fram mot laddade batterier.

Blenda Elby sa...

Coolt! Det ska jag implementera!

Anonym sa...

Snyggt =) vilken hopphäst du har.

Kram

Elisabeth sa...

Kanske ska köpa mig ett batteri till ;) Tänkt länge men vissa saker har jag mindre lätt att komma till skott med, allt som har med shopping att göra konstigt nog..