söndag, mars 29, 2009


Idag har jag varit största delen av dagen på Westernclinic. Klart impad över hur duktiga hästar och ryttare var.

Kim Ferguson en häftig dam från over there. Jobbat med Craig Johnson. Ni vet han på ParelliDVDerna tex med Karen Rohlf. Hon gjorde ett "great job" :) Kim alltså.. det är hon längst till vänster på bilden.

Fin miljö också på Björkbacka gård. Fick mig att längta efter att vara med i något sammanhang igen, som när vi for runt på Parelliclinicarna förr.



"I do the best I know how, the very best I can,

and I mean to keep doing so until the end."

- Abraham Lincoln


Ni vet "Make you good better and your better best,never let it rest"
Var det inte så Parelli sa :)

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Ja, det är förmodligen mer "på" personer än jag, som tappar greppet och får ta nya tag allt som oftast.
Men även om det går upp och ner så går det ju och jag har det för det mesta gott.

Elisabeth sa...

Det ligger väl något i det kanske men så är det ju olika hur vi prioriterar också. Är rätt nöjd jag också numer, även om jag ofta tappar farten när det gäller hästarna. Det är ju mer som ska fungera..