söndag, mars 22, 2009


Har inte kommit in på bloggen nu igen ;) men jag har haft det bra sen senast. Dorados balltramp läkte hur fint som helst men som synes nedan börjar jag snegla på barfota lite. Broddtramp är inte kul ..

Har tränat 10 småpass på de senaste 14 dagarna. Vet inte var jag har tagit energin ifrån, måste vara våren. Jag är mycket nöjd med hur vårt förhållande utvecklas. Dorados och mitt då.
Ridit har jag gjort också 3 gånger. Halleluja och genast börjar jag snegla på distanssidor. Kolla in bilderna på länken . Man vill ju bara vara med.. Glad är jag ändå att det går bra att sitta upp och av och att allt går i rätt riktning. Blir alldeles varm bara jag tänker på mitt lilla gyllene djur :))

http://www.renegadehoofboots.com/renegade-news/

Så där glad och tuff vill jag också bli snart..

Bild Karen Chaton and Granite Chief competing in Renegade Glue-On Boots at the Eastern Mojave Scenic Endurance Ride.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Härligt med lite ridet också!

Klart att det är dags att tänka på distans, det är bara ett antal steg mellan dig, Dorado och start=)

Eva Östman sa...

Nämen!

Den Black Stallion-flmen klickade jag också på förut idag, men fick inte fram den. Jag var ute och surfade på Renegade-sidor och distanssidor, jag också :-)

Det är en blåbärsdistans i Björkvik inte långt härifrån 10 april och sedan Sydnärkeritten i Pålsboda 5 juli...

Ska nog åka och titta på blåbären i alla fall. Sedan kanske jag sadlar, jag också.